You are still the one

Försökte sätta mig o göra läxor innan..
men det funkar bara inte !
jag har ingen ork för det
jag tror jag bara ska gå o duscha
o sen gå o lägga mig ist.
men bloggen har jag förstås alltid tid för (y)
dock har jag inget kul att skriva om
skolan va tråkig
kom hem o hade tråkigt
imorgon ska jag till clara o göra läxan
där är läxdelen tråkigt
ja allt är ganska tråkigt för tillfället
sitter o lyssnar på kärlekslåtar
asså det finns så sjukt mycket bra låtar
från 70, 80, 90-talet !
screw the new music
i love the old songs (L)
så nu har jag fixat en spellista
med lite gamla bra kärlekssånger
o jag kommer knarka den !
men nu ska jag fortsätta prata med
william i tf (y)¨
ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0