We're going through changes

Hellu  ((:
Igår åkte jag till min saknade Rebecka
vi fick sällskap av Amanda, Linda & Hannah
o vi alla va så sjukt sega.
gjorde ingenting, bara va onyttiga (a)
På kvällen bestämde jag & rebecka
oss för att planera min dröm sweet 16
jag fick bestämma vilka jag ville bjuda
o det kom upp till 44 st :P
sen bestämde vi att jag skulle ha kändis tema
så vi satt o valde ut vilka kändisar alla 44
skulle klä ut sig till, satt o bläddra i skvallerblaskor
väldigt mysigt ((:

dagen idag består av att jobba på tema arbetet
- rika och fattiga, fattiga och rika.. whatever -
torsdag: bio med alissa, avatar 3d (y)
fredag: mys med william (L)
lördag: efterlängtade claratid !
sändag: slapp & mer läxor ?




Men mest saknad är ändå JOSEFIN WANNER !! (L)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Joseposemin!!!!<3333

Emmaklämmafin!!!!<3333

(haha ursäkta mina vackra rim;P)

2010-01-06 @ 21:24:21
URL: http://missbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0