The popstars sing...

Okej, har inte skrivit på länge
men jag har faktiskt inte haft tid
pluggat satan.
Imorgon är det jääägers
o jag börjar faktiskt bli lite pepp!
förfest hos linda
o va är vi ?
typ 20 pers, mycket kul faktiskt :P
då lär man ju bli pepp iaf ! :D
Sen lördag söndag ska jag faktiskt bara plugga -.-
så jag förtjänar att ha lite kul först!
ikväll ska jag packa till imorgon
o duscha o sånt
åka skridskor med 9orna imorgon,
sen lunch, sen profil, sen slut
hem till rebecka, käka o sånt.
sen till linda, parT, jägers, hem !
en ganska bra dag om ni frågar mig,
vilket ni självklart gör ;)
Bilden jag nu lägger upp nu
är en urgullig bild på jose
o bara för det måste jag skriva en liten kort text oxå



Josefin Wanner,
en av mina bästa vänner,
min fru
and one hell of a singer.

Den här underbart söta lilla fickan
lärde jag känna i 7an
Vi blev genast väldigt bra vänner
och vänskapen har bara vuxit.
Med dig kan jag prata om nästan vad som helst
för även om du inte alltid håller med
så vet jag att du lyssnar iaf
och inget problem är för litet.
Jag lovar dig att vi håller kontakten i gymnasiet
för aldrig någonsin att jag släpper taget
om något så underbart i första hand.
Nä, du är en av de jag faktiskt tror jag kommer
hålla kontakten med.

Jag älskar dig !
& det menar jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0