Jose är hemma !!

ja rubriken är väl ganska tydlig :P
okej, så här går det när man inte skriver dagligen..
det har hänt en hel del sen sist.
Torsdags va det ju bio med alissa, alissas pappa, hennes bror & hans kompis.
AVATAR in my (L) ffs.
så sjuuukt bra o pricken över i:et att det var 3d oxå.
en av de bästa filmerna jag sett
o jag har sett en del
med tanke på att jag är film freak (a)
den hade lixom allt..
action, äventyr, drama, kärlek.. ja allt :P
sen satt jag o alissa uppe till halv 4
o gjorde korsord för 10 åringar
o det var faktiskt svårt, så vi fick hjälpas åt
men vi var ändå tvugna att kolla i facit (a)
kvart över 10 nästa morgon ringer älskling o väcker mig
o säger att han skulle komma om två timmar.
så jag pallrar mig upp ur sängen o går hem
ja ni läste rätt, jag gick hem :O
Sen åkte han hem precis efter clara kommit
vid typ kvart över 4 idag
efter en väldigt mysig dag/kväll/natt/morgon/dag igen
ja ni fattar :P
Clara o jag har bara suttit o kollat satc hela eftermiddagen o kvällen.
fanny kom en runda så satt vi o snacka..
om vad ?
killar såklart !
resten av kvällen blir fyld med film & claramys !
o btw så är jose hemma så alla vet !!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

men naaw! fan vad söt jose är!!!!!<3



btw. jag har blivit en riktigt bra bloggläsare! läser typ 6 olika bloggar om dagen nu :O och du är en av de ;)

från noll till 6 de e rätt bra (Y) ;) :D ( om du nu ville veta!) ;)

2010-01-10 @ 11:11:41
Postat av: Anonym

// Johanna! :D

2010-01-10 @ 11:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0