I'm head over heels for you (L)

Skola imorgon
Pepp ?
Inte det minsta !
Jag orkar inte skola !
Jag orkar inte tema arbeten !
visst man får träffa alla kompisar igen
men de flesta jag velat träffa har jag ju träffat
den enda jag längtar riktigt mycket efter är jose såklart
& matilda <3
annars har jag nog träffat de flesta
det har varit ett jäkligt bra lov faktiskt
o nästa lov blir ännu bättre
för då blir lilla jag 16 bast
kan ni tänka er det ? :D
Jag har redan planerat typ allt
jag fyller år på en söndag
så på lördag kväll bjuder jag typ hem de närmsta
sen får de dra hem igen senare på kvällen
eller inte alissa, clara, jose o william..
men de andra :P
så stannar de kvar på söndagen
+ att släkten kommer ((:
sen nån vecka senare ska förmodligen jag & alissa ha fest ts
så då blir det för ännu fler (y)
rikitigt pepp
hoppas nu allt blir av *håller tummarna*
nu pallar jag inte skriva mer,
nu ska jag gå tillbaka till det jag höll på med.
absolut ingenting (y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt!

det låter mysigt att bara bjuda hem de närmsta se ha flum med de bästa när de andra har gått :)

2010-01-14 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0