I just want you to know who I am

Helgen, har som vanligt varit bra
I fredags va jag hos william
mycket mysigt (:
vi kolla disney channel ofc
va ute o gick med hundarna
ute hos hästarna
o lite annat
jag har redan hittat min favorit (y)
Sen vid 3 på lördagen åkte jag till jose
vi satt mest o snacka
o kolla lite film med hennes familj
damn.. jag har saknat både henne & hennes familj
man känner sig så hemma där,
alltid lika välkommen (:
Hela dagen idag har jag suttit o
försökt göra läxan
o det har inte gått ett dugg bra
jag har inte kommit igång över huvud taget än
o det är jätte frustrerande
med tanke på att det är ett stort arbete
o det ska va inlämnat nästa söndag
jag har bara varit på piss humör hela dagen
men nu snacka jag lite med clara i tf
så jag fick tillbaka min inspiration
så det är väl lika bra att sätta igång
innan inspirationen försvinner igen
jag vill så gärna ha mvg på detta arbetet
men då måste jag göra det bra
so wish me good luck (y)
ha det bra alla fina (((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0