I don't want the world to see me

Sitter hos Alissakissa
fixar med massa låtar
o mobiler.
jag ska få låna alissas gamla mobil
så jag slipper claras highteck !
tack för lånet clara, men fan va skönt att slippa den !
Drar hem till mamma sen
för att göra läxor
duscha prata i telefon
packa till helgen.
För imorgon bli det hem till willam
o sen på lördag direkt hem till jose
fast jag egentligen borde va hemma o göra läxan (a)
btw, alissa kommentera precis min rubrik
passande med tanke på att jag bloggar,
eller hur? ;)
nämen helgen kommer bli mysig,
dööh, det är ju helg !
men jag kommer sakna min clara... lite iaf
som ska till växjö imorgon
nu pallar jag inte skriva mer
förmodligen skrive jag inte förrän på söndag igen (y)
här kommer några gamla bilder på mig o alissa'










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0