Don't want to care

Dagen spenderades med Persus.
väldigt trevligt, tack för pratstunden <3

Jag är bara fylld av saknad för tillfället.
jag bara saknar alla som fruktansvärt.
fast de jag saknar mest är de 2 jag umgåts med mest på lovet
fast jag får inte träffa de på ett tag nu :/
Det är tur jag har min buddy,
för numera är det han som håller mig på humör.
men jag känner ändå hur de jävla känslorna kryper närmre
varför ska jag alltid va så jäkla känslig ?
kan jag inte bara få inte bry mig för en gångs skull ?
Jag vill inte bry mig !
jag vill va en känslokall bitch som inte bryr mig om någon !
ser ni som jag överreagerar ?
asså omg på mina fucking känslor!
ibland känner jag bara för att be de
att gå o lägga sig.
Det är väl bra att var känslig,
men det kan gå över gränsen.
Kan jag inte visa känslor när det behövs ist ?
typ som härom kvällen,
du var så gullig
o jag kunde inte va seriös.
jag bara förstörde allt.
jag vet inte vad det är med mig.
jag är helt cp ikv
o då hjälper det alltid att skriva av mig lite.
Sorry att det blev sånt tråkigt inlägg,
men jag va inte roligare än så idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0