Colors of the wind

Dagen har varit en
skämma bort mig själv dag.
Det var välbehövligt ska jag säga.
Jag kände att detta inte var nån bra dag
så jag bestämde mig för att göra det till en bra dag.
Jag vaknade vid 10, gick upp
satte mig o åt frukost & kolla tv.
sen plockade jag fram saker till ett mysigt bad.
fixade musik på datan,
satte fram shampoo, balsam, hårinpackning
duschtvål & rakhyvel.
Vatten att dricka & lite frukt som snacks,
självklart gjorde jag så det blev skum (a)
O till sist tände jag lite ljus.
sen bara låg jag där i typ en timme.
o det va sååå härligt,
jag behövde det.
Snart ska jag väl åla hem till mamma
så blir det läxor & keyboardet ikv
ganska mysigt faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0