Helg på hög nivå :D

Sitter vid datan o degar med Alissa.
Har kollat lite på film, suttit vid datan & annat skit
resten av kvällen består av mer skratt & flum & förhoppningsvis smsande ;)

Imorgon Bär det av till Clara
vilket uppskattas :D
Pappa ska lämna mig i höör så ska clara & jag köpa munkar o frukt
Sen på kvällen blir det sex and the city/desperate housewives/vänner maraton
o munk o fruktsallads ätande :P

Sen på söndag blir det förmodligen nova
där ska handlas present till hanna & alissa

Kan helgen bli bättre ?

Nu ska jag nog gå o kolla på kabareen sen i 7:an, spice girls! :D
Men innan jag går måste jag ju göra detta:

Dagens listor

Inne

- helg                                         

- gratis sms

- gossip girl böckerna

           
   Ute

- min damp data
- coopers test
- folk som lägger sig i


made by: Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0