From Paris to Berlin .

Just nu sitter jag o kollar på Navy CIS. Senare blir det desperate housewives. Men på nåt sätt ska jag hinna både duscha o träna till tyskprovet. Lycka till Emma liksom. Det värsta är att jag inte fattar ett jävla skit av tyskan.
Skolan idag, helt okej. Va med zäta, clara & fanny o filma till drog-temat. Hore var fan världens bästa langare ;)
Nästa vecka på idrotten ska vi ha coopers test o det hade vi förr veckan också. Förväntar de sig att vi ska ha fåt bättre kondition på 2 veckor eller ? Är de helt dumma i huvudet ?
Imorgon ska vi sjunga inför hela gruppen på profilen o jag är faktiskt lite nervös :P men det är kul ändå. På fredag har vi ju studiedag, men jag ska göra skolarbete då också. Emma S, challe & mikaela ska komma till mig så ska vi jobba med drog-temat. Det låter kanske inte som min favorit sysselsättning en fredag, men jag vill att detta arbetet ska bli bra.
Senare på kvällen kommer förmodligen Cicci, film o massa mys :)
På lördagen ska jag köpa moppehjälm, så sen blir det brum brum. Resten av dagen ingen aning. förslag ?
Söndagen fyller Alissa 15 o det ska firas :D

Dagens inne:

- fjortisar ;)

Dagens ute:

- wannabe gangstah :P



Have a nice day / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0