Because of you <3

Jag visste att jag skulle få nytta av bloggen någon gång. Just nu är jag i stort behov av att blogga.
Skolan idag var ovanligt trevlig p.g.a de socila killarna & Clara förstås :)
Bussen på väg till sången var oxå väldigt ovanligt kul, killarna satt där bak i bussen för typ första gången sen jag börja på sången, vilket var trevligt :) Satt där o prata med Emil my pimp, David Schuster, Victor, Hore & Mckenzie, ja oxå jose förstås :)
Men när vi satt där o snacka på bussen så kom jag på en sak. Jose åker till Japan imorgon så är hon där i 2 veckor, sen har vi prao i 2 veckor o det betyder att jag inte får träffa henne på en månad!!! Vilket betyder att jag kommer sakna henne bajs mkt!
Men om vi ska gå över till nåt kul så blir det förmodligen björket på fredag med zäta o clara :D om man kan övertala mamma :P Men vi får väl hoppas! :D

Dagens inne:

- Sociala människor

Dagens ute:

- Saknad.



Have a nice day / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0