Always look on the bright side of life ;)

Yes, nu sitter jag här och kollar på the sceret life of the American teenager ! typ sjukt bra !
Fanny åkte hem för typ 1 timme sen och mamma kommer hem om en timme :S
Jag & Fanny
sjöng massor och hade några intressanta samtal ;)
Egentligen borde man ju gör läxan. 6 kapitel i boken om mig själv ska vara renskrivet på torsdag
och tyskprov även på torsdag, det behöver jag verkligen träna på !
Skolan idag var väl ganska trevlig som vanligt, killarna i klassen är bara för konstiga !
& där ligger Jack på toppen i konstighets listan XD


Ibland tror jag att jag t.o.m gillar dig mer än dej ^^

Dagens inne:

-
totalt ny inställning

Dagens ute:

-
perversa killar

Ibland tycker jag t.o.m om Moa  :O

Have a nice day / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0