You make me wanna scream

Dagen har varit bäst !
Mamma väckte mig halv tolv
o sa att min moster snart skulle komma sen skulle hon sticka till nova.
Så jag kravlade ur sängen o gjorde mig i ordning
sen kom min moster så stack hon & jag till nova.
Jag skulle bara ha två saker,
mönstrade leggins & nån liten typ bolero att ha över min nyårsklänning.
första affären vi går in i är JC
o efter en halv minut hittar jag en tröja att ha över
precis som jag hade beskrivit för min moster att jag vill ha den.
300 spänn.
nämligen exakt lika mkt som jag hade presentkort på på JC.
Nästa affär, hm.
hittar först inget, men sen när vi är på väg ut ur affären
stoppar min moster o går fram till något som hänger på ett ställ.
nämligen skit snygga mönstrade leggins, 129 spänn.
som klippt & skuret.
Så när jag kom hem provade jag hela min "outfit" till nyår
o jag ska berätta att jag inte känt mig så snygg på jag vet inte hur länge.
I LOVE IT!
när jag tar på det vill jag aldrig ta av det igen.
Sen vid fem åkte jag till fanny.
vi satt o snacka o hade mysigt.
sen kom björn o hämta oss
så åkte vi in till hörby o handla o sånt.
sen efter jag kom hem
har jag bara suttit vid datan
o snackat med trevligt folk
och snackat med babe & bby i telefon <3
imorgon blir det malmö med bby,
kolla bio o annat mysigt.
skriver imorgon om jag har tid & lust.

Jag längtar tills på nyår (y)



första bilden är tagen från clara.
andra bilden är så kul jag o clara ska ha på nyår ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0