utan dig är jag inget

sitter här o lyssnar på en så grymt bra låt.
älska sån här rap !
blir tårögd varje gång jag hör den!
tjejen är bäst
lyssna

Igår var det skolavslutning.
det va ganska mysigt.
kändes dock som en helt vanlig fredag.
(fast det var tisdag)
asså jag vet att juldanserna är hur töntiga som helst.
men de blir vad man gör dem till
o jag hade kul iaf.
betygen... ja de var väl bra.
fast jag ska höja mig i några ämnen nästa termin !
men blev 255 poäng iaf.
Efter avslutningnen följde william med hit.
det var mysigt det med.
han åkte för nån timme sen
så nu sitter jag här vid datan o knarkar musik.
sen åker jag till pappa o fixar med de sista julklapparna.
för imorgon så är det julafton
om ni har missat det
julafton firar man hos mamma
juldagen firar man hos pappa
annandag jul blir det shopping med clara
handla nyårsklänning ! :D

måste bara säga att jag sov hos clara i måndags.
vi drog till fritan, satt mest i dansrummet.
när jag satt där, med min bror.
då verka allt så enkelt.
när vi snurra
då tog det mig tillbaka i tiden
till när vi var små.
jag saknar det.
jag saknar att umgås med dig.

dagens tema kommer senare, blir förmodligen jul!

sorry att jag inte skrev igår, men jag hade inte tid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad bra betyg! :D

2010-01-10 @ 13:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0