just to keep me from thinking of you

I Lördags blev det shopping i Malmö
med Clarabella (Y)
hittade min nyårsklänning,
så nu är allt lugnt igen ;)
annars blev det bara lite underkläder,
för där va inget speciellt intressant.
Sen på kvällen va vi hemma hos mig,
alissa kom senare.
så blev det film & mys.
Söndagen stack alissa hem kvart i 7 :O
fråga min inte vf -.-
sen va jag o clara tvugna att gå upp 9 !!
så tog vi bussen in till malmö, igen.
om sen stack vi till svedala.
o spendera dagen & natten med william, alex & jocke.
det gick väl lite upp & ner.
men över lag var det trevligt (:
sen tidigt imorse stack jag & clara till aq-va-kul
o med tanke på att jag hade sovit typ tre timmar inatt
o clara typ 10 minuter
så va det kanske inte så konstigt att vi somna
först i bubbelpoolen
o sen på vars en solstol där inne xD
sen har jag bara tagit det lugnt hela dagen
för jag har inte ork till nåt annat.
men nu ska jag gå o kolla på flickan som lekte med elden med mammsen (:
ha en bra kväll <3


här kommer en bild på min nyårsklänning,
fast min är lila (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0