Dagens tema: Jul

Julen har alltid varit min favorit högtid
för det är så mycket glädje, mys & gemenskap.
Alla lampor, all snö, tomteluvor, julgranar o en massa annat.
det är så fint alltihop.
Detta året blev jag inte julpepp förrän typ nån dag sen.
Därför tänkte jag ge lite tips om det är någon som behöver komma i extra julstämmning.

här är några av mina favorit jullåtar:

Agnes Carlsson & Måns Zelmerlöw-all i want for christmas
Wham!-last christmas
Jason Mraz-winter wonderland


Mina favorit julfilmer:

- Nightmare before christmas
Denna filmen är amazing, precis som Tim Burtons alla andra filmer !
- Ensam hemma filmerna
De är så härliga & dessutom klassiska

Pallar inte skriva mer, JULAFTON OM 1 MINUT ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0