you act like a... jackass!

Idag var jag o min kära pappa
o köpte skor till fjällvandringen
o mat till mundekulla
tack pappa som betalade för allt (y)
Sen har jag typ packat o så
imorgon måste jag tvätta, blää
Åker till farmor imorgon
o putsar hennes fönster,
som jag har lovat!
För jag håller vad jag lovar :O
o förhoppningsvis tjäna lite pengar, hihi
hoppas jose följer med
så kan vi ut o träna till vandringen
måste gå in mina nya skor ju (y)

lyssna på denna överdrivet fina sången, tipsad av clara
justin bieber-where are you now

btw, imrorgon har clara namnsdag!


Ha det bäst, för det ska jag (y)
Ems

Kommentarer
Postat av: Maja

Fjällvandra?! Usch :P

2009-08-14 @ 16:20:15
URL: http://maiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0