the seven things i hate about you

lalalalalala, klockan är INTE över 12
det är FORTFARANDE torsdag (a)
fan oxå
jag suger på att ljuga!
jag glömde, okej?
dagen idag?
spenderades i malmö
med alissa, clara o jose
mycket trevligt
köpte ett par skor,
ett par jeans leggins, väldigt sköna!
o matchande bh o trosor, väldigt gulligt!
en mycket trevlig dag över lag.
Bilder kommer imorgon
förhoppnignsvis, om jag hinner
för imorgon är det ju tivoli
med A, C o J  (igen)
men jag har inte tröttnat på de (ÄN) ;)
Clara färga sitt hår nu ikv,
men tydligen blev hon inte så nöjd
men iaf så innebär det att
det inte var JAG som misslyckades
med det.
o det betyder :
att jag slipper gå i bikini
imogon på tivolit (y)
men nu ska jag se om jag får in bilderna
från idag på datan.
uppdaterar sen


Ha det bäst, för det ska jag (y)
Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0