när en flicka talar skånska...

... ett språk som jag förstår

Dagen idag blev väldigt bra
det gick från att vi gjorde ingenting
vilket oxå är skönt
men sen smsa vi lite med hore
så det sluta med att vi
träffade hore o persus
i hörby.
Vi va typ på skolan
o snacka o sånt
sen kom jack
som jag har saknat (a)
så stack vi ner till valenino
o käka
sen stack vi upp till skolan igen
så kom niklas
sen kom david schuster (:
så vi va värsta moppe-gang't
eftersom alla hade kommit
på moppe ;)
Hela eftermiddagen o kvällen
var grymt trevlig
o det bordfe göras om
för jag älskar att rulla
o jag skratta så jävla mkt XD
jag hade levt jävligt länge
om vi hade gjort det ofta :P
Så ni har ni fått höra
om min dag,
hoppas det inte var för tråkigt att läsa om :P


random pics från skolavslutningen 09










Ha det bäst, för det ska jag (y)
Ems

Kommentarer
Postat av: jompa

där var ju ja med på en hörna ;D<3

2009-08-07 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0