i'm in love with a fairytale

Sitter hos Alissa,
eller ja, ligger.
för vi har inte gått upp ur sängen än :P
Nu har den efterlängtande Alissa veckan börjat :D
vilket egentligen är ganska simpel,
jag ska va med alissa hela veckan !
Idag drar vi till mig,
stannar där tills onsdag kväll
sen på torsdagen bär det av in till malmö
med clarabella o josebajs (:
shopping i mängder!
Sen på fredag blir det tivoli
med clarabella & alissakissa :D
o glöm inte claras o min deal ;)
Sen på lördag sticker vi hem till min kära fader
för då är det kräftskiva ;)
söndag blir det höörs marknad :D


bilder sen jag o alissa va förra sommaren










Ha det bäst, för det ska jag (y)
Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0