i en rosa helikopter

Jag o Alissa lyssnar på alla
mina gamla cd-skivor
o just nu spelas låten
rosa helikopter :P
Idag ska jag baka nåt mumsigt,
så ska vi ha picknick
på urinen.
sen blir det väl lite mer
fix på mitt rum oxå
jag förstår inte hur man kan
ha så mkt skit på sitt rum
som jag har :O
det är nog för att jag inte
är kapabel till att slänga
sånt som betyder nåt
för mig,
o tyvärr betyder det mesta
här inne nåt för mig :P
När vi flyttade min hylla igår
så la där ju massa gamla saker
bakom den
så slängde alissa en gammal bläckpenna
som la där bakom
o jag plocka upp den igen
o sa: denna fick jag när jag var liten
när vi var på semster
o tommy, joakim o mattias
fick likadana fast i andra färger
den kan jag ju inte slänga :O 
så det är nog anledningen
till allt mitt skit XD
Nä nu ska jag fortsätta lyssna
på markoolio ;)




Ha det bäst, för det ska jag (y)
Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0