How long, how long ?

`Jaha, har nyss slått alla moas highscore'shannah montana guitarhero ;)
bara för att jag kände för det lixom, jag va på sånt humör helt enkelt :P
Igår var jag hos Jose hela dagen o vi typ sjöng en massa,
sen på kvällen skulle hon & hennes familj på kräftskiva hos familjen eliasson.
Så sen vid 10 tiden kanske körde jag för att hämta jose,
som skulle sova hos mig på natten.
Men ist för att åka hem så stannade vi där o hade jätte trevligt (:
Vi badade t.o.m. i deras inomhus pool :O
o hade almänt trevligt .

Sen stack vi hem till mig vid halv 2, somnade ganska fort.
Sen idag har jag o jose varit väldigt sega o osociala.
Men hon åkte hem vi halv 5 o nu har vi gäster :/
Men det är roligare att vara social på bloggen än med gästerna :D
Så ikv blir det datan på hög nivå ;)
Sen imorgon kanske man ska till havet med pappa o massa andra
o isf förhoppningsvis alissa.
Sen kanske jag o alissa sticker till kveserumssjön en stund på kvällen o träffar folk, 
får se.. (:
Jaja hela nästa vecka blir det alissa, shopping, höörs marknad o kräftskiva :D

Här kommer lite bilder på mig o Jose från idag








btw, jag känner mig jävligt dum för det o jag skäms


Ha det bäst, för det ska jag (y)
Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0