det är dags för fredagsmys

mest för att clara gillar den låten

jävligt länge sen jag skrev
så det får väl bli ett halv långt inlägg.
Idag började lilla jag 9ano det var kulkulkul!
den enda som inte är så kul är att
eftersom vi nu har börjat 9an
betyder det att vi måste sluta 9an
men iaf, jag ÄLSKAR vår klass
den är så jäkla härlig!
imorgon blir det malmö med clara, alissa & hore
ska bli trevligt
sen sover vi hos alissa
efter att vi kollat på promoe & emil jensen
sen på lördagen åker jag hem på förmiddagen
o sen kommer jose , så ska jag passa min lilla syster på kvällen
sen på söndag sticker jag & jose till rövarekulan
o vandrar, träning inför fjällvandringen ju
jag var väldigt duktig idag,
hoppade av bussen hos pappa &
gick ända hem till mamma (3,5  km)
bara för att träna :P
nu pallar jag inte skriva mer !

I LOVE PJ's !   ChaCha  ;)

& bara för att alla vet att folk hatar att läsa bloggar utan bilder
så leta jag upp gamla bilder på mig & clara
tagna från claras bdb, så här kommer bildbomb!

  

     

  

     


Ha det bäst, för det ska jag (y)
Ems

Kommentarer
Postat av: clara

oj, vad söta vi är .....

2009-08-21 @ 07:56:08
URL: http://baraclaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0