det är alltid enklas att ljuga för sig själv

jag såg vad du inte såg
jag såg hur mycket han betydde för dig
hur mycket du tyckte om honom
det var jag som fick lyssna på ditt ständiga tjat om honom
det var jag som såg leendet på dina läppar
varje gång din mobil sa: oh maij gaijd & det stod hans namn
skyll inte detta på dig
det var du som gjorde misstaget
men det viktigta är att du ångrar dig
o det vet jag att du gör
han missar något speciellt ska jag säga dig
för underbara flicka får man leta efter!
alla gör misstag, även jag
o tyvärr så är det så att vi inte brukar inse vad vi ha förrän det är borta <3





through all the good times
bad times
i'll be your own giuding light
holding you hand
eyes open wide
and always beside


Kommentarer
Postat av: Clarabella

Jag älskar dig emma hemma <3

2009-08-30 @ 11:10:39
URL: http://baraclaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0