är allt verkligen tillåtet i krig & kärlek!

jag är vad man kallar "en hopplös romantiker"
jag tror på att det finns något bra i alla
jag tror på "fairytale endings"
jag är naiv på det sättet,
tror att folk kan ändras på det sättet.
jag, som många andra ljuger hellre för oss själva
än att inse den svidande sanningen
kanske finns de ingen "äkta" kärlek
kanske finns det inte en perfekt person till alla där ute
kanske finns det inte något gott i alla männsikor
kanske räcker det inte med att vilja förändras
kanske är det på tiden att vi växer upp
o inser att våra liv inte är några sagor
att kärlek kanske inte ens existerar
det kanske bara är känslor som uppstår i stundens hetta
kanske finns det inget som är "på riktigt" här i världen
kanske är det bara förhoppnignar & drömmar
kanske borde vi vakna upp ur vår egen lilla värld o sluta drömma
o ge den riktiga världen en chans
för dom sagt det är inte färden på väg till målet,
det är inte om vad man gör när man har nått sitt mål
allt handlar om hur man tar sig till sit mål, resan dit helt enkelt

Welcome to the real world, it sucks! You're gonna love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0