all you need is love

Sitter här hemma
o har fett tråååkigt!
så jag bestämde mig
för att skriva i bloggen (:
följde med mamma, moa
o mammas kille till
rövarekulan en runda nu ikv
fast jag gick typ bara själv
för jag tyckte de gick för sakta ;P
snart fjällvandring ju
så man för väl börja träna
( bättre sent än aldrig )

asså typ hela slutet
av denna sommaren
har jag typ varit cp glad
o mkt positivare än vanligt
för jag bestämde mig för att
man borde sluta klaga
o de har funkat bra
några veckor nu
men de senaste dagarna
har jag märkt att
positiviteten börjat rinna ur mig
som tur är så åker jag till
mundekulla på torsdag
o det lär göra mig glad
o positiv för det är helt sjukt underbart
det stället.
det är konstigt att det allti lyckas
komma vid rätt tillfälle (y)
Så snart blir det förmodligen tbx
till positiva emma :D
hoppas hoppas!

När jag behövde dig som mest, det var du svek
och det var då det kändes som mest


Ha det bäst, för det ska jag (y)
Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0